torstai 6. lokakuuta 2016

KATUVALOJEN ALLA

Tämä tässä on blogini osa 2.


Alusta asti koin, että osoite perheunelmiani ei ole mun tyylinen. En kokenut sitä omakseni. Katuvalojen alla tuli pitkän mietiskelyn lopputulokseksi, sillä se muistuttaa mua mun lapsuudesta.

Miksi siis katuvalot? Ensimmäisenä sanasta tulee mieleen isä. Kun olin pieni, kävin usein iltaisin isäni kanssa kävelemässä tai pyöräilemässä. Vietin isäni kanssa eniten aikaa juuri iltaisin, jolloin katuvalot valaisivat meidän kodin edessä kulkevaa tietä. Usein pysähdyin tuijottamaan lamppuja ja ihmettelin, kuinka valo näkyy lamppujen välisellä alueella eikä suoraan lampun alla.

Katuvaloista muistuu mieleen syysillat. Viileä ilma, joku tietty tuoksu ja sadepisarat. Ne pienet muistot tekee munt onnelliseksi. Siksi katuvalojen alla. Se on mun juttu.

Vanha blogi löytyy täältä.  <a href="http://www.bloglovin.com/blog/18280813/?claim=ecrtb4rq5j6">Follow my blog with Bloglovin</a>

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti